Liaz 110.031 s HR 3001
Doplněny fotografie dokončené renovace
rok výroby 1986
Tohle auto nebylo v plánu. Táta takovou Liazku dostal jako novou v září 1989 u Spojů (Ředitelství výstavby spojů Praha). Pak se spoje změnily v Telecom a dostal na ní novou žlutou kabinu. Po pár letech se Telecom rozpadl a táta byl nucen si koupit svojí, tehdy ještě 100-ku, a začít podnikat. Později si pořídil už 110-ku a dojezdil s ní až do důchodu. Jeho bývalá podniková se dostala do jedné firmy v Praze na Zbraslavi a jezdil s ní strejda, bohužel už ji sešrotovali. Když chtěl táta sešrotovat tu svoji, tak se po nějakém čase rozhodl a daroval mi jí se slovy, že jí určitě ještě využiju. Hodně mi pomohla při renovaci cisternového návěsu, tak jsem se rozhodl ji zrenovovat do původního stavu, jak dostal táta kdysi tu novou. Renovace trvala 3,5 roku a musím říct, že byla náročnější než renovace Tatry a návěsu, hlavně kvůli velmi špatnému stavu a nemožnosti sehnat originální staré díly.